Re: Wsparcie Debian 6.0.7 dla HP DL380p Gen8

On 2013-05-24 08:59:14, KOMTECH - Bogdan Małecki wrote:
> Witam.

Ja także witam.

> Proszę o informację czy jest wsparcie Debian 6.0.7 dla HP DL380p Gen8.
> Zaoferowałem serwer w przetargu i zamawiający napisał:

Skoro zaoferowałeś coś takiego to sam wcześniej powinieneś sprawdzić czy to
będzie działać to po pierwsze.
Po drugie obecnie Debian jest w wersji 7.0 a 6.0.7 przestanie być wspierany za
nieco ponad 11 miesięcy.

> W wsparciu dla systemu operacyjnego ważne jest aby sterowniki do elementów
> serwera (np. macierzy dyskowej, karty sieciowej itp.) były albo „wbudowane” w
> system operacyjny, albo producent sprzętu je gwarantował. Oferta Pana firmy nie
> gwarantuje poprawnego działania sprzętu pod zaznaczonym systemem.

Bez komentarza.

> Proszę o potwierdzenie informacji czy Debian 6.0.7 ma " wbudowane" sterowniki
> do poprawnego działania na serwerze HP DL380p Gen8 i czy uda się zainstalować
> ten system i czy nie będzie problemów z działaniem.

Nawiązując do powyższego sugeruję żebyś sam sprobował czy zadziała tak jak
chcesz, powyższej gwarancji nikt ci nie da.
Z mojego doświadczenia z Debianem na HPkach 380 (g3, g4, g5, g6, g7) mogę
powiedzieć, że system da się zainstalować i że powinien on nawet działać. Ale
czy będzie on działał pełni to nie wiem nie miałem doczynienia z gen8.

> Z góry dziękuję za pomoc.

A ja z dołu sugeruję nieco popracować samemu zanim rzuci się takiego maile na
forum publicum.
--

|_|_|0|         "Heghlu'Meh QaQ jajVam"          |

gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 0x58C338B3
3DF1 A4DF C732 4688 38BC F121 6869 30DD  58C3 38B3