II Otwarty Kongres FLOSS-2013.

W dniu 19.04.2013 21:29, Krzysztof Zubik pisze:
> [...]
> dyskusyjnym :)
>
> pozdrawiam serdecznie,
> Robert "BoBsoN" Partyka
>
> *****************************************************************
>
> Reasumujac dotyczczasowe wiadomosci.
>
> Miejsce. Uniwersytet Slaski w Katowicach. Wydzial Prawa i
> Administracji.
>
> Czas. 7 czerwca. Piatek.
>
> Witryna pod http://kongresfloss.linux.org.pl
>
> Wiecej wiadomosci bedzie pozniej.
>
> Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
Witam.
Przyjmowanie propozycji na prezentacje zostalo wydluzone do 25 maja.

Poza witryna pod http://kongresfloss.linux.org.pl i na FB.
pod https://www.facebook.com/OtwartyKongresFLOSS dodano wydarzenie na FB.
pod https://www.facebook.com/events/594889820529798
Termin. 7 czerwca. Piatek. od godz. 9 : 30 do godz. 18:00

Miejsce. Uniwersytet Slaski w Katowicach. Wydzial Prawa i
Administracji. ul. Bankowa 11b.

Otwarto rejestracje
pod http://kongresfloss.linux.org.pl/?mode=register

Wstepna agenda wg. witryny pod http://kongresfloss.linux.org.pl/?mode=agenda

Roman Bieda: “Ocena granic i warunków zapewnienia interoperacyjności programów komputerowych na gruncie obowiązujących przepisów prawa autorskiego.”, Michał “rysiek” Woźniak: "Racjonalizacja finansowania struktury IT ze środków budżetowych na oprogramowanie, z szczególnym uwzględnieniem pakietów biurowych", Michał Simiński, Jakub Sikora: "Analiza możliwości tworzenia aplikacji mobilnych z wykorzystaniem nieodpłatnych środowisk",

Wprowadzenie do Kongresu wygłosi Michał “rysiek” Woźniak - prezes Fundacji Wolnego i Otwartego Oprogramowania.

Przyjezdnym moge zaproponowac o ile jescze maja wolne pokoje
tani Hostel Katowice Centrum. Ul. Andrzeja 19. Witryna
pod http://www.hostelkc.pl
Pokoj 1-osobowy 70 zl./doba. Rezerwacje pod tel. (32) 733-10-79 i tu podac
wlasny e-mail, na ktory otrzyma sie nr. konta gdzie oplacic nocleg.
Ja przyjezdzam dzien wczesniej. No niestety nie jest najlepszy pociag gdyz
on przyjedzie rano jednak to jedyny bezposredni w ciagu doby.

Proponuje natepujaca podroz z Trojmiasta.

Wyjazd. 5 czerwca. Sroda.

Gdansk-Glowny godz. 22 : 00 -- Katowice godz. 8 : 12
TLK. 54200. Pogoria. (rel. Gdynia -- Bielsko-Biala.)
Bilet normalny kl. 2. w jedna strone.  73 zl.+Tania kuszetka 25 zl.=98 zl.

Powrot. 7 czerwca.Piatek.

Katowice godz.20 : 02 -- Gdansk-Glowny godz. 6 : 04
TLK. 45200. Pogoria. (rel. Bielsko-Biala -- Gdynia.)

Poniewaz zarowno hostel i Uniwersytet Slaski znajduja sie blisko dworca PKP. nie
bedzie potrzeby poslugiwania sie komunikacja miejska.
Czy i kto chcalby towarzyszyc mnie w tej podrozy, lub, i spotkac sie ze
mna i spedzic czs w ciagu dna 6 czerca czwartek. Tu poprosilbym wczesniej
o kontakt e-mailem gdzie umowimy detale gdzie i jak moglibysmy sie spotkac w
centrum Katowic.

--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243