9-Studencki Festiwal Informatyczny.

> Witam.
> Och nareszcie moge podac wiadomosc o 9 Studenckim Fesiwalu
> Informatycznym.
>
> Witryna pod http://sfi.org.pl  i   wydarzenie na Facebooku pod
> http://www.facebook.com/events/112298858933466
>
> Czas. Od 14-16 marca t.j. od czwartku do soboty.
>
> Miejsce. W Centrum Dydaktyki AGH U2. ul. Reymonta 7 Kraków.
>
> Coz na razie tyle mam najswiezszych wiadomosci i linkow.
Witam.
Kilka dni tuz po Zimowisku Linuxowym TLUG-u jak kalendarz imprez IT.
pokazuje bedzie kolejna rownie ciekawa SFI, o ktorym juz
powiedzialem w listopadzie - cytat powyzej. Ja do Krakowa pojade
dzien wczesniej i odbede podroz w.g. planu.

Wyjazd. Sroda. 13 marca.

Gdansk-Glowny godz. 7 : 07 -- Krakow-Glowny godz. 16 : 54
TLK. 53106. Norwid (rel. Gdynia -- Krakow.) Bilet norm. kl. 2. 73 zl+
+ miejscowka 5 zl. (Ja bede w wagonie 15 miejsce 66.)

Podrozowanie po Krakowie.

Autobusem 208 kier. Airport. z przyst. Dworzec Glowny Wschoid
do przyst. Miasteczko Studenckie AGH. Autoibus kursuje co ok. 1 godz.

2 mozliwosc. Dojsc do przyst. Politechnika i autobusem 501 przyspieszony
kier. Bronowice-Male dojechac do przyst. Miasteczko Studenckie AGH.

Podrozowanie pomiedzy przyst. Miasteczko Studenckie AGH. i
Czarnowiejska skad krotkew dojscie do AGH. U-2. autobusami
139, 159,173 przejazd 2 przystanki, lub autobusem przyspieszonym 501
przejazd 1 przystanek.
Przydatne linki. http://rozklad-pkp.pl i  http://www.mpk.krakow.pl

Powrot. Sobota. 16 marca.

Krakow-Glowny godz. 23 : 05 -- Gdansk-Glowny godz. 11 : 58
TLK. 35202. Monciak-Krupowki. Bilet norm. kl. 2. 78 zl.+
+Tania Kuszetka 25 zl.
Jadac do Krakowa obok postawie Pingwinka. Czy i kto mialby
ochote towarzyszyc mnie w kolejnej Opensourcowej podorzy.

Och i cos jeszcze tego roku bedzie bardzo ciekawa prezentacja
gdyz przyjedzie Richard Stallman.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT -
albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243