Re: gałęzie dystrybucyjne Debiana i ich cykl

W dniu 06.01.2013 19:03, sdoman1@interia.pl pisze:

> [...]
> http://www.debian.org/releases/
>
> unstable zawsze ma nazwę kodową sid
> czyli
> unstable=sid
>
> Inaczej sprawa ma się z innymi edycjami
>
> Jeśli Ktoś chce zawsze mieć testing to wpisuje testing w souces.list
> Wtedy po wydaniu nowego testing zawsze ma testing niezależnie od jego
> nazwy kodowej. Jeśli natomiast miałby wpis wheezy (czyli nazwę kodową)
> to w momencie gdy wheezy staje się wersją stabilną to miałby wersję
> stabilną zamiast testing.
>
> W Twoim przypadku nie ma znaczenia czy wpiszesz unstable czy sid.

To akurat jest nieprawda. experimental to w ogóle nie jest pełnoprawna
dystrybucja.
Raczej worek z pakietami, które można zainstalować na unstable, ale
oprogramowanie jest na tyle eksperymentalne, że sam opiekun pakietu nie
odważył się by wrzucić od razu to do unstable.

pozdr,
fEnIo