Re: Postfix bardzo opoznione dostarczanie poczty z zewnatrz

Hej,

To nie jest problem greylisty po stronie mojego serwera, tak jak
pisalem kolejke postfixa u mnie zapychaja maile ktore nie mogly zostac
wyslane z przyczyn takich jak:

"connection timeout"
"connection refused"
"wpadly w greyliste"

ta kolejka sie zapycha do kilkuset mailii i wtedy kazdy inny mail
ktory jest wysylany z zewnatrz do mojego serwera wpada w ta kolejke i
zanim zostanie dostarczony do wybranego konta na moim serwerze to musi
czekac az tamte 500+ mailii w kolejce zostanie wyslanych / usunietych.
To powoduje ogromne opoznienia

hm

pozdrawiam