Uniwersalna platforma serwerowa - jaki producent/na co zwrócić uwagę?

Cześć.

Aktualnie w firmie, w której pracuję chcemy wybrać producenta sprzętu
oraz model uniwersalnego serwera, który moglibyśmy wykorzystywać w
naszej infrastrukturze. Firma to dostawca hostingu z pomorza.
Ogólne wskazania:
- wybrana platforma powinna zapewniać
    - możliwość rozbudowy RAM (4 sloty lub więcej)
    - conajmniej 6 portów SATA
    - możliwość podłączenia dysków SAS
    - conajmniej 1 interfejs sieciowy 1Gb/s i możliwość dołożenia kolejnego
    - rozmiar 2 lub 3U (1U stanowczo droższe)
    - hot swap dla dysków
- cena powinna być możliwie najniższa i jakość możliwie najwyższa :)
Jestem zielony w temacie doboru sprzętu stąd pytanie o wasze
doświadczenia. Słyszałem, że Actina ma dobrą ofertę opartą o
podzespoły Intela w przystępnej cenie ale nie zweryfikowałem tej
informacji. Inna informacja brzmiała, że Asus jest atrakcyjny cenowo i
wykorzystuje podzespoły AMD. Na tych serwerach będą instalowane
systemy Linux.

Jesteście w stanie coś polecić? Co w przypadku waszych sieci się
sprawdza? Z czym macie problemy (awaryjność, support, problemy z
dostępnością podzespołów/rozbudową serwera po pewnym czasie, ...)?

Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,
Rafał.