II Zlot Podcasterow.

Dnia 13 Maja 2012, 7:00 pm, N, kzubik@netglob.com.pl napisał.
> [...]
> Termin wpłaty od 1 czerwca 84 domek, 40 namiot (we własnym zakresie.)
> W programie: nagrywanie podcastów ;-D, poznawanie się w luźnej atmosferze,
> ognisko,
> gry ruchowe i inne, popisy, prezentacje, ciekawi goście, obcowanie z
> naturą.
> Mnie sie wydaje ,ze i tutaj bedzie tez mozna milo pogadac i o Linuksie.
> Wiecej w powyzszej witrynie i witrynie na Facebooku
> pod http://www.facebook.com/events/304286869652830/
>
> Proponuje nastepujaca podroz z 3-miasta (w miedzyczasie moga byc zmiany w

Witam.
Podaje nastepujaca korekte po drobnych zmianach w rozkladzie jazdy.

Gdansk-Glowny -- Wilkowice-Bystra.
Wyjazd 28 czerwca. Czwartek.

Gdansk-Glowny godz. 15 : 15 -- Poznan-Glowny godz. 19 : 22 (wczesniej niz
podalem.)
> TLK. 56100 (rel. Gdynia -- Wroclaw.)
>
> Poznan-Glowny godz. 22 : 25 -- Katowice godz. 4 : 22
> TLK. 83512 (rel. Swinoujscie -- Przemysl.)

Dla tego pociagu wprowadzono pelna rezerwacje miejsc.
Ja bede w wagonie 10 miejsce 36. Przyjazd na miejscowce mam 4 : 56.

> Katowice godz. 5 : 02 - Wilkowice-Bystra godz. 6 : 42
> REGIO 413 (rel. Katowice -- Zwardon.) Bilet norm. kl. 2 w jedna strone 88
> zl. 50 gr.

Gdyby sie nie zdazylo na ten pociag osobowy kolejny pojedzie
Katowice godz. 6 : 00 - Wilkowice-Bystra godz. 7 : 43
(rel. Katowice -- Zywiec.)

> Do osrodka dojscie droga na wschod kilka km. Mijajac przyst. aut.
> Wilkowice-Gorne ponownie skrecic w lewo i idac kawalek na polnoc pod gore
> dochodzimy do Harcerskiego Osrodka "Wilczysko" (tak przynajmniej
> doczytalem sie z mapy i dowiedzialem sie.)
>
> Powrot. 1 lipca. Niedziela.
>
> Wilkowice-Bystra godz. 13 : 50 -- Bielsko-Biala godz. 14 : 06
> REGIO 720 (rel. Zywiec -- Katowice.)
>
> Bielsko-Biala godz. 16 : 23 -- Gdansk-Glowny godz. 3 : 52
> TLK. 45500 (rel. Bielsko-Biala -- Hel.) Bilet norm. kl. 2. 83 zl.

Ten pociag takze ma pelna rezerwacje miejsc.

> Jak zwykle postaram sie miec obok siebie TUX-a i zajmowac
> miejsce jak najblizej poczatku pociagu
do Poznania i osob. do Wilkowic. Czy i kto mialby
> ochote mnie towarzyszyc w kolejnej opensourowej podrozy?
Podaje ta wiadomosc dopiero teraz gdyz od dzis odblokowano sprzedaz
miejscowek. Ponadto PKP na te przejzady ok. dzien wczesniej
ponownie sprawdzic godz. odjazdow tych pociagow bo moga byc drobne zmiany.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT -
albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243