[OT] GameDay a sprawa open source.

Witam.
Na prosbe Roberta Partyki podaje jego wiadomosc.

Subject:   	[SzLUUG] GameDay a sprawa open source
From:   	"Robert Partyka" <bobson@bobson.pl>
Date:   	Mon, April 2, 2012 12:29 pm
To:   	"Szczecin Linux/Unix User Group" <szluug@lists.szluug.org>
Witajcie,
Jak znacie kogoś, kto zajmuje się game developmentem związanym z open
source i do tego chciałby wystąpić jako prelegent na konferencji GameDay
(http://www.gameday.com.pl/?file=news) to dajcie mu znać i skierujcie go
do mnie. Czas na zgłoszenie prelekcji mija zdaje się 13go, więc trzeba
się sprężyć. Jako, że mam przełożenie na organizatora, to można jakieś
tematy open source wypromować. IMO warto, bo to byłby ważny zdobyty
przyczółek w dziedzinie, gdzie open source nie jest tak dobrze
znane/uznawane - a na konferencji/targach będą przedstawiciele znanych
marek produkujących gry.
Prześlijcie to info na inne listy :)
pozdrawiam,
Robert

Dodam jedynie.
Witryna glowna spotkania pod http://www.gameday.com.pl
Termin. Od 11 piatek do 13 niedziela maja.
Miejsce.
GameDay EXPO 2012 odbędzie się w dniach 11 &#8211; 13 maja 2012 w hali
wystawienniczej Expo Silesia w Sosnowcu przy ul. Braci Mieroszewskich 124.
Czy ja pojade. Obecnie jescze nie wiem - raczej watpie.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT -
albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243