Re: Logrotate - compress dla nie wszystkich rotowanych logów.

On Wed, Mar 21, 2012 at 11:23:20AM GMT, Rafał Radecki wrote:
> Cześć.

Witam,

> Chciałbym by compress miał miejsce nie dla wszystkich plików rotowanych,
> np. maillog.0 , maillog.1, maillog.2 lecz np. od maillog.2 wzwyż.
> Kojarzycie jak osiągnąć taki efekt? W przypadku mailloga wolę mieć pod ręką
> np. 3 logi nieskompresowane i ewentualnie starsze rozpakowywać.

Z tego co mi wiadomo to jedynym wyjsciem jest oskryptowanie tego.

$ man 8 logrotate

compresscmd

Zamiast gzip lub compress podaj sciezke do skryptu.

delaycompress zrobi to dla plikow ktorych nie moze zamknac od razu, a
nocompress wylaczy kompresje w ogole.

Raf