[OT] Weekend w Międzywodziu.

Witam.
Pragne podac nowa wiadomosc o kolejnej imprezie przygotowywanej
dla Szluug-a i przyjaciol Szluug-a.
Miejsce. Ośrodek Wypoczynkowy "Poranek" ul. Puławska 1 (róg Westerplatte)
         Międzywodzie. http://poranek.miedzywodzie.biz
Termin. Od 13 do 15 kwietnia obecnie juz bardziej prawdopodobny, lub od 20
do 22 kwietnia,
        od piatku do niedzieli. Jeszcze trwa wybor terminu.
Koszt. 20 zl nocleg od osoby. Wyzywienie we wlasnym zakresie.

Podaje wybrane fragmenty wiadomosci z Szlug-a.