Re: Brak zależności przy kompilacji Wine

On Fri, Feb 24, 2012 at 11:32:06PM +0100, Adam Dulewicz wrote:
> [...]

To polecenie pobiera pakiety wymagane przez pakiet wine dostępny
apt-owi przez odpowiednią linijkę deb-src w /etc/apt/sources.list*

> Wiem o tym między innymi dla tego chcę wykompilować wine.

Jeśli chcesz skompilować źródła pobrane samodzielnie, a nie przez
"apt-get source", to apt-get nie jest w stanie powiedzieć Ci jakich
zależności potrzebujesz.

Do wyboru masz:
 - jeśli kompilujesz pakiet źródłowy .dsc, pobrany samodzielnie, to
   zależności są w pliku debian/control po rozpakowaniu tego pakietu
   źródłowego. Brakujące wypisze też dpkg-buildpackage.

 - jeśli kompilujesz niezdebianizowane źródła, to pomocny może być
   auto-apt

Kolega podał link to HOWTO, ale napisałem powyższe, bo warto wiedzieć
czym się posłużyć gdy HOWTO się zdezaktualizuje.

--
Marcin Owsiany <porridge@debian.org>             http://marcin.owsiany.pl/
GnuPG: 2048R/02F946FC  35E9 1344 9F77 5F43 13DD  6423 DBF4 80C6 02F9 46FC