BachoTeX-2012.

On Wed, January 25, 2012 10:15 pm, kzubik@netglob.com.pl wrote:
> [...]
>>> zapisy
>>> i.t.d. Dla mnie Bachotki, to jedne z najladniejszych imprez, na ktorych
>>> i
Witam.
Od dzis mozna juz zglaszac prezentacje. Apel o wystapienia
pod http://www.gust.org.pl/bachotex/2012-pl/cfp
Termminy zgloszen. Streszczenia do 28 marca.
Prezentacje i referaty do 11 kwietnia.

Tegoroczny temat przewodni Dwadzieścia lat później.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT -
albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243