[OT] PILNE! Pomoc w sprawie Cyfrowej Szkoły potrzebna!

Witam.
Przed chwilka odebralem ponizsza wiadomosc.

*********************************************************************************

Temat:   	[LwB] PILNE! Pomoc w sprawie Cyfrowej Szkoły potrzebna!
Od:   	"ABIX Adam Jurkiewicz" <a.jurkiewicz@abix.info.pl>
Data:   	7 Lutego 2012, 3:06 pm, Wt
Do:   	"TLUG_List" <tlug@linux.gda.pl> (mniej)
"LwB List" <lwb@brama.elka.pw.edu.pl>
"protest-sp321" <protest-sp321@bastion.abix.info.pl>
Lista dyskusyjna:   	Ukryj | Archiwa listy | Napisz wiadomość na listę |
Odpowiedz na listę | Pomoc | Udostępnij
Opcje:   	Pokaż cały nagłówek |  Podgląd wesji do wydruku  | Pobierz jako
plik | | Add to Address Book

Moi drodzy,
jak zapewne wiecie, piękny projekt Cyfrowej Szkoły szykuje nam MEN.

Koalicja Otwartej Edukacji wystosowała do niego swoje uwagi, a również
PIIT też wystosował. A pobieżna lektura uwag PIITu spowodowała u mnie
już ból brzucha. Założyłem PADa:
https://brama.elka.pw.edu.pl/pad/p/CyfrowaSzkola
(standardowo nie przejmujcie się proszę wygasłym certyfikatem)

Potrzebujemy PILNIE i DOKŁADNIE przeanalizować zapisy stanowiska PIIT,
aby w razie potrzeby jakoś na nie zareagować.

Proszę Was o pomoc, zwłaszcza każdego, kto technicznie może analizować
te zapisy i przedstawić jakiekolwiek sensowne argumenty, które
wskazałyby na to, że takie uwagi mają na celu "przepchnięcie" systemów
Microsoft.

Ja sam w tej chwili nie bardzo mogę to dokładnie przeczytać, a im więcej
ludzi to zobaczy i przeczyta, tym szybciej będziemy mieli efekty.
Ja robię to dla przyszłych pokoleń (w tym dla mojego 8letniego syna ;-)

Jeśli znacie miejsca, gdzie można tego maila jeszcze wysłać, aby znaleźć
ludzi do pomocy, czujcie się upoważnieni do przekazywania dalej.

Pozdrawiam,
Adam

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT -
albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243