Re: [OT] - Akcja z koszulkami - reaktywacja :)

On Thu, Dec 29, 2011 at 05:51:19PM GMT, Michał Prokopiuk wrote:
> Hej.

Cześć Michał!

> Może słowo wstępu. Co starsi czytelnicy listy będę mnie pamietali
> jako założyciela pierwszego sklepu linuksowymi gadżetami
> linuxstuff.pl - a całość zaczęła się od pomysłu wykutego na
> debian-user-polish :).

Któż nie pamięta!? ;^)

> Jako, że ludzie mnie pytają czy nie dało by się powtórzyć akcji z
> hurtowym zakupem koszulek, pytanie do Was  - bylibyście
> zainteresowani taką akcją? Ostatnio zamawiałem koszulki do siebie do
> firmy, okazało się, że w hafciarni mają jeszcze wzory, odpadłby więc
> koszt przygotowania. W sumie za 20 za za porządną koszulkę (fruit of
> the loom) + ok 3 - 5 zł za logo + przesyłka można mieć fajną rzecz w
> dobrej jakości z haftowanym logotypem.

Ja wciaż mam i używam moich - tylko "prace domowe" niestety bo są dość
sprane. Widzę że fenio i ja mięliśmy ten sam problem ;^)

Tak czy inaczej byłbym zainteresowany 1-2, ale wszystko zależy
od ceny przesyłki i systemu płatności - nie mieszkam w Polsce.

> Żeby w ogóle na mnie spojrzeli musiałoby się zebrać minimum 20 - 30
> szt. Dajcie znać co o tym sądzicie. Wzorów było kilka, jeżeli będzie
> odzew gdzieś je wystawię, zeby każdy mógł coś dla siebie wybrać.

W takim razie czekam na wzory.

Rafał