Re: [OT] - Akcja z koszulkami - reaktywacja :)

Biore 2 szt.

Biafra

29-12-2011 19:37 użytkownik "Michał Prokopiuk" <michal@linuxstuff.pl> napisał:
Hej.
Może słowo wstępu. Co starsi czytelnicy listy będę mnie pamietali jako założyciela pierwszego sklepu linuksowymi gadżetami linuxstuff.pl - a całość zaczęła się od pomysłu wykutego na debian-user-polish :).

Jako, że ludzie mnie pytają czy nie dało by się powtórzyć akcji z hurtowym zakupem koszulek, pytanie do Was  - bylibyście zainteresowani taką akcją? Ostatnio zamawiałem koszulki do siebie do firmy, okazało się, że w hafciarni mają jeszcze wzory, odpadłby więc koszt przygotowania. W sumie za 20 za za porządną koszulkę (fruit of the loom) + ok 3 - 5 zł za logo + przesyłka można mieć fajną rzecz w dobrej jakości z haftowanym logotypem.

Żeby w ogóle na mnie spojrzeli musiałoby się zebrać minimum 20 - 30 szt. Dajcie znać co o tym sądzicie. Wzorów było kilka, jeżeli będzie odzew gdzieś je wystawię, zeby każdy mógł coś dla siebie wybrać.

--
Michał Prokopiuk
http://www.sloneczko.net