Re: [OT] - Akcja z koszulkami - reaktywacja :)

Michał Prokopiuk <michal@linuxstuff.pl> writes:
[...]
> Jako, że ludzie mnie pytają czy nie dało by się powtórzyć akcji z
> hurtowym zakupem koszulek, pytanie do Was  - bylibyście zainteresowani
> taką akcją? Ostatnio zamawiałem koszulki do siebie do firmy, okazało
> się, że w hafciarni mają jeszcze wzory, odpadłby więc koszt
> przygotowania. W sumie za 20 za za porządną koszulkę (fruit of the
> loom) + ok 3 - 5 zł za logo + przesyłka można mieć fajną rzecz w
> dobrej jakości z haftowanym logotypem.
>
> Żeby w ogóle na mnie spojrzeli musiałoby się zebrać minimum 20 - 30
> szt. Dajcie znać co o tym sądzicie. Wzorów było kilka, jeżeli będzie
> [...]

8 sztuk :)
po 2 sztuki każdego rodzaju
O ile dobrze pamiętam różniły się kolorami (czarny/bialy) i wielkością
logo (duże/małe) tak?
KJ

--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/
"Nie można wlecieć w trzecie tysiaclecie