Temat: Re: Re: dpkg-repack błędna informacja. (incidentid=117)
Data: Wed, 12 Oct 2011 20:52:20 +0200 (CEST)
Nadawca: yxq@o2.pl
Adresat: karoldom@myopera.com

Zgłoszenie zostało przyjęte i nadano mu numer ID (w temacie).

Uwaga! Podczas odpowiadania na niniejszy e-mail proszę nie usuwać z
tematu tekstu w nawiasie: (...)

http://localhost:8080/ehelpdesk/faces/goto.jsp?incidentid=117

Czy ktoś może wie o co chodzi z tego typu wiadomościami i po co Pan(i)
"yxq@o2.pl" je rozsyła?

PS.Czy dostajecie podobne wiadomości?