Re: fstab, mount i kolejność montowania przy starcie systemu

On Sat, 01 Oct 2011 01:30:54 +0200, Lech Karol Pawłaszek wrote

A oto wycinek z `man 5 fstab`

 comments, blank lines are ignored. The order of records  in  fstab  is
 important  because  fsck(8),  mount(8),  and
 umount(8) sequentially iterate through fstab doing their thing.

[...]

Dzięki oczywiście to strzał w 10! Czytałem manuala, ale ze zmęczenia nie widziałem,
że nie mam odpowiedniej kolejności w fstab, więc zacząłem szukać problemu, którego nie ma.
A że znalazłem kilka starych bug reportów o podobnym problemie, więc się dodatkowo nakręciłem.
Dzięki jeszcze raz,
pozdrawiam,
Krzysiek