6 Zimowisko Linuxowe TLUG-u - zdjecia.

Witam.
Przepraszam, ze dopiero teraz no ale juz udostepnilem moje zdjecia z
minionego 6 Zimowiska Linuxowego TLUG-u. Poza nimi podalem takze linki
do filmow, ktore zrealizowal Mateusz Kaminski i
moich filmow (jeszcze spakowanych dotychczasowa metoda - nowa, o ktore
byla rozmowa w TLUG-u dobpiero wyprobuje przy obrobce kolejnych
nagran) i linki do materialow. Moje zdjecia
pod http://www.kzubik.cba.pl/zimowisko-11-1.html
Zycze Milego Ogladania. :)

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze
IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod
prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243