Re: SATA 3TB: unsupported sector size -1548812288.

Albo jeszcze bios albo problem po stronie szyny sata.

Raz mi się zdarzyło że bios symulował awarię dysku i raz (w tym roku)
zdarzyło mi się że płyta raz widziała dysk a raz nie, a jak już widziała
to w systemie (debian oraz xp) były jaja - chwila przerwy i
przezworkowałem dysk na stare sata (z II 300 na I 150). Nie było
instrukcji to zworkę przekładałem do skutku - aczkolwiek nie robiłbym
tego na nowym wd bo jest teoretyczne ryzyko utraty danych. Ewentualnie
sprawdź go na innej płycie/tasiemce. I może spróbuj utworzyć jedną
partycję tak jak kiedyś pisałem (mkfs /dev/sdx bez cyfry) bo śmieci na
początku mogą powodować czasem problemy.

PS. Jakby ktoś do mnie pisał jutro to mnie nie ma na ileś dni albo
tygodni, będę daleko od cywilizacji :/