CVS - usuwanie plików, historia pozostaje?

Cześć.

Plik został źle dodany do repozytorium jako binarny. Potem było na nim
kilka commit-ów do wersji 1.7. Teraz otrzymałem prośbę by zmienić go
na tekstowy tak by ostateczna wersja pliku również była 1.7.
Próbowałem cvs delete i potem cvs add ale cvs log pokazuje całą
historię wersji od 1.1 do 1.7 (i ostatnią 1.8, która myślałem, że po
cvs delete będzie widoczna jako 1.1). Czy jest możliwe takie usunięcie
pliku z cvs by historia wersji dla niego również została usunięta? Tak
żebym po kolejnym dodaniu pliku o tej samej nazwie zaczął od wersji
1.1?

Pozdrawiam,
Rafał.