Re: Update/upgrade produkcyjnych serwerów - co proponujecie?

To teraz ja mam pytanie.

Od jakichś 24h poczta nie działa, ponieważ zarządca budynku dał ciała i chyba padła mu centrala, nie ma jak się tam dostać, a TPSA umywa ręce, jest tam jakiś Slackware na jajku 2.4.x skrojonym tylko pod ten sprzęt, mało o nim wiem i teraz jest rozważana opcja żeby serwer mailowy Qmail z tego Slacka przenieść na Debiana VPS z własnym IP (razem z Apache i MySQL, ale to później bo poczta najważniejsza). Czy ktoś może używa VPS jak to się sprawdza?? Ja tylko raz używałem przez tydzień do uruchomienia aplikacji Java, działało rewelacyjnie, transfer 10Mbit w obie, CPU nie mulił, RAMu nie zatykało itp.. ale za mało o tym wiem.
Myślę o tym hostingu:
http://webh.pl/index.php?cmd=svps

Help?