Re: Update/upgrade produkcyjnych serwerów - co proponujecie?

Co do aktualizacji....
miałem jeden serwer jeszcze na Debian 3.1 "sarge", którego nie udało się zaktualizować. Po pierwsze bardzo stary technologicznie (klasy Compaq PIII 500MHz), po drugie nie chodziło na nim zbyt wiele usług - Samba z AD. Robiąc testy miałem do dyspozycji prawie identyczną maszynę, były na niej problemy z instalacją Lennego m.in. z brak "root device" czy też jądro nie miało obsługi całego sprzętu, zawieszał się przy wyłączaniu. Sprzęt został wycofany z użytku i zastąpiony nowym. Sugeruję wyłączyć maszynę na jakiś czas i zrobić pełen backup co najmniej 2 metodami, ja robiłem Partimage z LiveCD albo PXE + NFS najważniejsze pliki. I lepiej NAJPIERW sprawdzić czy stary sprzęt jest jeszcze wspierany, czy nie zmienią się np. nazwy urządzeń (IDE hda = sda bo jest inny sterownik). Najlepiej by było wypożyczyć do testów identyczną maszynę... albo może ktoś ma taką?

TG