Re: Partycje 3TB

Mam te same doświadczenia z xfs. Raz miałem pad ale to w powodu uszkodzenia głowicy dysku. Dlaczego mam xfs na dysku przeznaczonym starsze backupy ponieważ resztę dysków i partycji też mam na xfs. Serwer stoi w środowisku produkcyjnym pięćdziesiąt kilka hostów, niestety na razie o zakupie macierzy mogę pomarzyć. Do macierzy programowych nie mam zaufania.

Dlaczego też wybrałem xfs a nie ext3. Sytuacja następująca mamy 5 dysków 1-2TB odłączam zasilanie od serwera ile czasu trwa podniesienie systemu na xfs a ile na ext3 przy średnim zapełnieniu dysków 50-60%.

Z poważaniem,
Paweł Lalewicz
GG:39211     	GSM: +48 510 808 000
ICQ:78825643    Fax: 0048 41 3108000