Re: Partycje 3TB

Dnia 2011-03-17, czw o godzinie 14:17 +0100, Wojciech Ziniewicz pisze:
> W dniu 17 marca 2011 13:55 użytkownik Norbert Kiszka
> <norbert@linux.pl> napisał:
>

>         Kilka maszyn - kilkanaście padów - kilka długotrwałych zabaw w
>         naprawianie - 2 albo 3 razy system plików nie do naprawy +
>         przypadek
>         opisany przez Pawła + przypadki o których zdarzało mi się
>         czytać na
>         forach. Jak dla mnie w zupełności wystarczająca ilość dowodów.
>

> A tak z ciekawosci , co jest nie tak z ext3/4 ? :)
>
> pozdr
>

> --
> Wojciech Ziniewicz
> [...]

ext4 używam od niedawna więc się nie wypowiadam - jedynie podczas
jednego z kilku padów zginął mi jeden mało ważny plik który akurat był
otwarty podczas hard-resetu.

ext3 - stosunkowo rzadko zdarzało mi się stracić część danych ale wtedy
zawsze mogłem odzyskać z lost+found. Raz słyszałem o przypadku gdy fsck
odmówił posłuszeństwa po padzie.