Re: Partycje 3TB

On Wed, Mar 16, 2011 at 08:07:24PM +0100, Norbert Kiszka wrote:

> Statystycznie rzecz biorąc (statystyka wzięta z mojego własnego
> doświadczenia) xfs jest najbardziej wrażliwy na awarie i najtrudniejszy
> do naprawy.

 Trochę za mało danych wejściowych te Twoje statystyki obejmują =o)
XFSa używam od dobrych 10 lat i nigdy nie straciłem z jego powodu choćby
jednego pliku. Niejednokrotnie zdarzały mi się pady zasilania w trakcie
różnego rodzaju zwiększonego obciążenia dysku (kompilowanie itp). Parę razy
zdarzyło mi się, że była seria padów zasilania w krótkich odstępach czasu
(system się zaczynał podnosić i znowu pad). Nawet to nie zdołało uszkodzić
filesystemu.
 Nawet nie jestem w stanie sobie przypomnieć czy przez te 10 lat chociaż raz
użyłem xfs_repair.

heh! właśnie namierzyłem datę od której używam XFSa: 7 maja 2001 jeszcze na
Amidze z PowerPC =o))

--
 NameLess, the Jedi     | Just a friendly Jedi Knight
 Robert Ramięga         | http://www.nl-j.org/ http://www.plukwa.net/