Re: Partycje 3TB

Wiadomość napisana przez Raf Czlonka w dniu 2011-03-16, o godz. 20:24:

> Mozna wiedziec o co dokadnie Ci chodzi? Czego mam szukac?

używałem xfsa w domu i byłem bardzo zadowolony dopóki nagle nie wyłączyli mi prądu. danych nie udało się uratować, totalna masakra. był reinstall systemu i przywracanie danych z backupu. mieszkam w nienowym bloku, awarie prądu się zdarzają. ext3/4 znacznie lepiej przeżywał taki eksperyment. trochę wtedy poczytałem o xfsie, linków nie mam i nie chce mi się szukać znowu, ale pamiętam konkluzję : jak chcę używać xfsa to potrzebuję upsa.
w serwerowniach, z kilkoma niezależnymi liniami, upsami, generatorami, etc. pewnie ryzyko jest mniejsze.  i może miałem pecha po prostu. jednak nie używałbym xfsa na filesystem do backupu danych.

Paweł Bogaczewicz