Re: Partycje 3TB

Dnia 2011-03-16, śro o godzinie 20:16 +0000, Raf Czlonka pisze:

> Czyli nie dowiedzialem sie niczego - OK, dobra, wystarczy.

> Kilkanascie razy musialem hard-reset'owac mojego laptopa - /home na XFS,
> jak dotad zadnych problemow.
>
> No, ale jak cos to wszyscy mamy backupy, prawda?
>
> A na serwerach uzywamy UPSow, tak?
>
> --
> Raf
>

> No, ale jak cos to wszyscy mamy backupy, prawda?

1. backupy są robione co pewien czas. Możesz nie odzyskać wszystkich
danych które były zapisywane w międzyczasie.

2. backupy często robi się tylko dla najważniejszych danych.

> A na serwerach uzywamy UPSow, tak?

Powinno się, ale awaria zasilania != awaria źródła zasilania. Nawet 500
UPSów połączonych przez mostek Graetza i tyle samo zmostkowanych
zasilaczy nie daje 100% gwarancji. Do tego tak jak wspominałem, istnieją
awarie sprzętu (np. płyta główna, ram czy nawet pamięć masowa) i awarie
systemu (np. kernel panic).