Re: Partycje 3TB

Dysk mam Hitachi sprawdzałem parted według http://www.cyberciti.biz/tips/fdisk-unable-to-create-partition-greater-2tb.html przy próbie zapisu GPT wyrzuca błędny token. Dysk ma służyć jako dodatkowy na starsze kopie bezpieczeństwa. Osobiście używam systemu plików xfs

Z poważaniem,
Paweł Lalewicz
GG:39211     	GSM: +48 510 808 000
ICQ:78825643    Fax: 0048 41 3108000