Fw: NAT i Debian 6.0.0 cd.

> sysctl -p      ?

Niestety nie działa.
Wstawiłem to do wspomnianego /etc/rc2.d/S04iptables.sh po linii, która ma zapewniać translację.
Na wszelki wypadek zrestartowałem serwer.
Zajrzałem do /proc/sys/net/ipv4/ip_forward - jest '1'.

Czy prawdopodobne, że to coś z jądrem? Instalowałem z pierwszego krążka CD wskazując na dodatkowy serwer FTP.

Pozdr.
L. P.
Czy wykonałes po skopiowaniu  komende:
     update-rc.d <nazwa_skryptu_iptables> enable

nieraz skopiowanie samego symlinku nie pomaga :)

opal

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5895 (20110222) __________