Re: Wymiana serwera

Tomasz Suchodolski wrote:
> [...]

Wystarczy skonfigurowac i nie uruchamiac.

> Kolega napisał, że stary serwer zostanie "wycofany". Zatem nie ma nic
> o równoczesnym działaniu.
> Czyli klonujemy konfigurację i podmieniamy uwzględniając punkty, które
> opisałem wcześniej(zatrzymanie usług itd.)

Rownoczesne dzialani nie, ale niektore uslugi skonfigurowane sa dla
konkretnego IP lub hostname nie interfejsu (etc. eth0), wiec trzeba
uwazac i pozmieniac pozniej, po przetestowaniu. Nie chesz chyba
podmienic sewera bez przetestowania?
Najprosciej podmienic wszystkie konfigi po instalacji.

Raf