Konferencje w jednym miejscu.

Witam.
Przed chwilka kolega uruchomil bardzo ciekawa witryne o spotkanaich
w Polsce. Oto jego wiadomosc.

Temat: {JUG Trójmiasto} Konferencje w jednym miejscu
Nadawca: Damian Nowak <enwukaer@gmail.com>
Data: Tue, 21 Dec 2010 22:14:11 +0100
Adresat: javaexpress@googlegroups.com, jug-trojmiasto@googlegroups.com, szczecin-jug@googlegroups.com

Witam,

Chciałbym zareklamować mój nowy wynalazek - http://wPolsce.IT/
Serwis na wzór it.wkrakowie.org czy it.wtrojmiescie.org, tylko
o zasięgu ogólnopolskim i dotyczący jedynie większych konferencji IT
(nie tylko Javowe). Myślę, że potrzebne jest takie miejsce, aby nie
przegapić mniej popularnych konferencji i... niższych cen przy
odpowiednio wczesnej rejestracji.  :)

Proszę również o pomoc - dajcie znać, jeśli brakuje jakichś konferencji,
na które jest już otwarta rejestracja. Uzupełnię.

Juz tu widze Zimowisko Linuxowe TLUG-u w Pucku styczen-2011, Studencki Festiwal Informatykow w Krakowie marzec-2011, EurobachoTeX w Bachotku
majowy weekend-2011 i kilka innych impraez. Bardzo mnie, to
cieszy. Naprawde wspaniala witryna. :)
Warto tu zagladac pod http://wPolsce.IT
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.