Konferencja Opensource. Szczecin. 20 i 21 listopada.

Krzysztof Zubik pisze:
> [...]
> wybralem Szkolne Schronisko Mlodziezowe Cuma ul. Monte Cassino 19 a.
> Jego witryna pod http://ptsm.home.pl Najtanszy nocleg miejsce w
> pok. 6-osobowym 24 zl. Rezerwacja pod tel. (91) 422-47-61 Rok temu
> korzystalem bedac tu na konferencji Unix Solaris i open Solaris.
> Jestem zadowolony z zeszlorocznego pobytu tutaj.
> Gdzie i za ile mozna sie bedzie udac na jakis posilek okaze sie
> na miejscu.
>
> Propozyja podrozy z Trojmiasta. (wg. rozkladu pkp.pl)
>
> Wyjazd. 19 listopada. Piatek.
>
> Gdansk-Glowny. 18 : 23 – Poznan-Glowny. 22 : 40
Uwaga. Mala zmiana czasu Nieco wczesniejszy wyjazd..
Gdansk-Glowny. 18 : 18 – Poznan-Glowny. 23 : 02
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ !

> [...]
> TLK. 65200 (Wroclaw -- Gdynia.)
>

> 3.) Poniedzialek.
> Szczecin-Glowny 6 : 10 --  Gdansk-Glowny 11 : 19
> TLK. 85102 (rel. Szczecin -- Gdansk.)
> Jedynie dobre  polaczenia gdyby po prezentacjach byla
> impreza integracyjna i ona potrwala przez cala noc.
> Och jescze nie wiem czy wogole na tak dlugie imprezowanie
> bym zdecydowal sie ale znalazlem i takie polaczenie.
>
> Gdzie bede mogl jak zwykle postawie obok siebie
> Pingwinka i bede staral sie zajmowac miejsce jak najblizej
> poczatku pociagu. Kto ma ochote na wspolna podroz i uczestnictwo?

Witam.
Druga dzis przypominajka.
Z Trojmiasta wyjazd kilka min wczesniej patrz zmiana powyzej w cytacie.
Pozatym mozna obejrzec na Youtube krotki filmik promujacy to spotkanie.
On pod http://www.youtube.com/watch?v=T1EAlz_8whQ
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243