Huawei E1820 (ZeroCD)

On 2010-10-20 10:22, Krzysztof Burghardt wrote:
> Generalnie wystarczy skonfigurować sterownik (dla większości modemów
> Huawei będzie to moduł option), tak aby w systemie pojawił się port
> szeregowy powiązany z modemem.

Ja właśnie mam Huawei E1820 który ma ZeroCD, i o ile dobrze to rozumiem
to to działa tak że się na USB bus pojawia raz jako storage device a raz
jako GSM modem (czy jakoś tak).

Zdaje się że to jest pomyślane tak, że pojawia się jako storage device
żeby pociągnąć pliki sterownika które są w środku (ZeroCD), a potem
sterownik przestawia urządzenie tak żeby przy kolejnych razach
przedstawiało się jako modem GSM.

Używasz usb-modeswitch?

--
http://people.eisenbits.com/~stf/

Like hardship, risk & challenge?  --- Follow Jesus!!