Re: iPlus

On 2010-10-20 01:10, Pablo wrote:
> Dnia 292 roku bieżącego, Stanisław Findeisen zeznał(a) jak następuje:

> To zależy czego oczekujesz, u mnie bezproblemowo ruszył HUAWEI E630
> (pcmcia)

Wymagania sprzętowe

    * Procesor Intel Pentium 500 MHz lub lepszy
    * 128 MB RAM
    * 30 MB wolnego miejsca na dysku
    * system operacyjny Microsoft Windows 2000/XP/Vista (wersja 32bity)
    * wolne gniazdo PCMCIA typ II
    * przeglądarka internetowa Internet Explorer 5.5 lub nowsza
    * napęd CD ROM

http://www.iplus.pl/indywidualni-modemy-pcmcia-specyfikacja-modemu-huawei-e630-hsdpa-ready.html

Pewnie masz jakąś podstawową funkcjonalność, ale zaawansowanej już nie,
bo nie wgrałeś tego ich windowsowego soft'u?

Napisz coś więcej.

--
http://people.eisenbits.com/~stf/

Like hardship, risk & challenge?  --- Follow Jesus!!