Re: Problem z cname

www.pierwszadomena.pl to nie to samo co pierwszadomena.pl

> To zapewne domena nie jest dodana do konfiguracji serwera www. Nie
> słyszałem o przypadku błędnego odwzorowania CNAME, z wyłączeniem PEBKAC
> :).

U dostawcy serwer www stoi na jednym IP z wieloma innymi serwerami. Przypisanie odbywa się po adresie wyjściowym. Serwer www.drugadomena.pl nie wie, że ma obsługiwać także zapytania przychodzące z wywołaniem www.pierwszadomena.pl. Trzeba o dopisać do listy obsługiwanych domen dla konkretnego sita.

Tomasz Frydryk

Domino Solutions
www.dominosolutions.pl
t.frydryk@dominosolutions.pl       tel. +48 501 667 900