Problem z cname

Witajcie

Jest na sieci sporo informacji na temat niedziałających rekordow cname, ale googlam juz chwile czasu i nie widze konkretnej odpowiedzi.

Problem jest tego typu - potrzebuje przekierować jedną domenę na drugą, niech to bedzie pierwszadomena.pl na drugadomena.pl. W plku strefy dla domeny zmieniam rekord:

www   IN A 123.123.123

na

www    IN CNAME drugadomena.pl.

Wszystko jest ok. pinguję pierwszadomena.pl i dns rezolwuje mi prawidlowo nazwe na drugadomena.pl i jej ip.

Jednak jak wklepuje w przegladke adres pierwszadomena.pl dostaje defaultową stronę dostawcy hostingu u którego znajduje sie owa druga domena.

Debagując połączenie chociazby za pomocą wgeta dostaje cos takiego:

   Resolving www.pierwszadomena.pl... 86.111.241.39
   Connecting to www.pierwszadomena.pl|86.111.241.39|:80... connected.

czyli wbijam sie na konkurencyjny hosting ze starym url'em i w konsekwencji błedu dostaje glowna stronę iq.pl
i dalej:

   HTTP request sent, awaiting response... 301 Moved Permanently
   Location: http://iq.pl/ [following]
   --2010-09-24 12:58:05--  http://iq.pl/
   Resolving iq.pl... 86.111.241.175
   Connecting to iq.pl|86.111.241.175|:80... connected.
   HTTP request sent, awaiting response... 301 Moved Permanently
   Location: http://www.iq.pl/ [following]
   --2010-09-24 12:58:05--  http://www.iq.pl/
   Resolving www.iq.pl... 86.111.241.175
   Connecting to www.iq.pl|86.111.241.175|:80... connected.
   HTTP request sent, awaiting response... 200 OK

Dodam, że [www].drugadomena.pl jest prawidlowo widoczna w sieci.

Obszedłem to chwilowo przez mod_rewrite ale to nie jest docelowe rozwiazanie. Gdzieś widzialem rozwiazanie, w ktorym w powiazaniu z CNAME podawano wpis dla nameserwera przekierowywanej domeny ale nie wiem to było prawidlowe rozwiązanie.

Podejrzewam, że rozwiazanie na pewno bedzie banalne.