Re: Błąd w nowych obrazach testinga

On Tue, Sep 21, 2010 at 11:20:06AM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:

> [...]
>
> Mi osobiscie wywala sie na wyborze repozytoriów instalując na vboxie i
> parallelsach.
> Ah ten testing ;)

Nie no całkiem fajnie by się te wypociny czytało gdyby nie fakt, że
rozmawiacie o *stable*.

Naprawdę to nie działa? Bo nie wiem czy ściągać i sprawdzać.

pozdr,
fEnIo

--
  ,''`.  Bartosz Fenski | mailto:fenio@debian.org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
 : :' :       32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland