Re: problem z NAT

W dniu 2 września 2010 10:51 użytkownik Maciej Koska
<maciej@unet.com.pl> napisał:
> [...]

Niestety wczoraj nie udalo mi sie odtworzyc dokladnie takiej
konfiguracji. Host, z ktorego testowalem byl tym samym, na ktory
zawracalem pakiety.
Na interfejsie wewnetrznym routera pojawialy sie pakiety "zawrocone"
(z podmienionym adresem docelowym) ale niestety nie docieraly do
hosta.

Na szybko sprawdzilem podobna konfiguracje w wariancie gdy serwer www
stoi na routerze i w tym przypadku powyzsza konfiguracja byla
wystarczajaca. Znalazlem rowniez stara konfiguracje gdy serwer www
dzialal w innej podsieci niz klienci (DMZ). Ona rownie dzialala i
opiera sie o te same zasady.

Pozdrawiam
Mariusz