Re: Jesien Linuxowa-2010.

Krzysztof Zubik pisze:
> Witam.
> Ruszyly juz przygotowania i zapisy na Jesien Linuxowa-2010. O niej
> pod http://www.jesien.linux.org.pl  i pod http://www.jesien.org
> Ternin. Od 24 do 26 wrzesnia.
> Miejsce. Centrum Szkoleniowo Wypoczynkowe Gwarek Ustron Jaszowiec k. Wisly
> Ceny. Od 200 uczestnicy spotkania - wplata do 14 lipca
> do 451 zl. uczestnicy Szkolenia - wplata po 31 sierpnia do 14 wrzesnia.
> Warto pospieszyc sie.
> Wiecej w witrynie Jesienii ---> zapisy ---> ceny.
>
> Organizatorzy oczekuja na propozycje prezentacji. Tego roku
> [...]
Witam.
Ona juz niedlugo, gdyz za 3 tygodnie. Przypominajka w powyzszym cytacie.
Oto moja propozycja podrozy z Trojmiasta poprzez Wa-we, Katowice
do Ustronia.

Wyjazd. 23 wrzesnia. Czwartek.
Gdansk-Glowny godz. 19 : 07 -- Katowice godz. 5 : 37
Tanie Linie Kolejowe TLK. 53202 (rel. Gdynia --Bielsko-Biala.) Uwaga.
Pociag po drodze rozlaczany - wsiasc do wlasciwych wagonow do
Bielska-Bialej
One prawdopodobnie beda na koncu pociagu (wg. inf. dworcowej.)

Katowice godz. 6 : 50 -- Ustron-Polana godz. 8 : 48
Osob. 311 (rel. Katowice -- Wisla.) Bilet norm. kl. 2 w jedna strone 89
zl + ok. 25 zl
kuszetka w TLK. (cena wg. inf. dworcowej.)

Powrot. 26 wrzesnia. Niedziela.
Ustron-Polana godz. 18  :  49 -- Katowice godz. 20  :  48
Osob. 320 (rel. Wisla -- Katowice.)

Katowice godz. 21  :  53 -- Gdansk-Glowny godz. 9  : 08
TLK. 45502 (rel. Bielsko-Biala -- Gdynia-Glowna przez Lodz.)
Jest mozliwosc powrotu kilka godz. wsczesniej jednak Expresem i
z przesiadka w Wa-wie. Ta opcja jednak niestety droga.

Ja jak zwykle postaram sie zajac miejsce w wyjazdoiwym
TLK prawdopodobnie blisko konca i prawdopodobnie miejsce do siedzenia
pozostale pociagi jak najblizej poczatku. Jezerli bede mogl obok
postawie wydrukowanego
Pingwinka zeby mnie latwiej odnalezc. Kto ma ochote na
towarzyszenie w byciu Pielgrzymem Wolnego Oprogramowania?

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod
prąd..
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243