Re: Debain Lenny 5.0 - problem z karta sieciowa intela

 Witam,

Temat karty powrócił i muszę go użyć z kernelem
2.6.26-2-vserver-686-bigmem, oczywiście kernel ten nie widzi drugiej
karty sieciowej, więc pobrałem sterowniki ze strony intela,
skompilowałem, załadowałem i tutaj zonk, przy pierwszym załadowaniu z
palca obie karty są widoczne, natomiast już po restartcie karta druga
jest niewidoczna, chodź moduł jest załadowany.
Usunięcie ręcznie modułu i załadowanie go również ręcznie daje efekt
taki że obie karty są widoczne.
Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł na to? wpisy z /etv/udev/rules.d/ dotyczące
kart były usuwane.

Chodzi o model karty:

00:19.0 Ethernet controller: Intel Corporation 82578DM Gigabit Network
Connection (rev 05)

Pozdrawiam,
Albert