Re: postfix

odkomentowałem te wpisy i przy wysyłaniu wiadomości mam coś takiego

-Queue ID- --Size-- ----Arrival Time---- -Sender/Recipient-------
B113597A146      677 Mon Jun 14 11:38:11  witek@b52.homelinux.org
(SASL authentication failed; cannot authenticate to server outbound.mailhop.org[204.13.248.72]: no mechanism available)
                                        witek1811@wp.pl

-- 1 Kbytes in 1 Request.