Re: Serwer na router dla Debiana

On Wednesday, 9 of June 2010, Wojciech Ziniewicz wrote:
> HP oficjalnie wspiera debiana (bodajze jako jedyny producent) i nigdy nie
> mialem problemu z zadna maszyna HP DL lub ML (to z reszta to samo :) ).

Ja miewałem problemy z ML-ami. Ale przyznam, że było to wieki temu i była to
pierwsza generacja (jeszcze firmowana przez Compaka).
Natomiast mam w szafie kilkanaście IBM-ów różnych typów (od starusieńkiego
x345, po x3650M2 i nie miałem żadnych problemów z instalacją/używaniem.

--
  Kruk@ -\                   |
          }-> epsilon.eu.org |