Re: Kernel 2.6.26-2-486 Błąd Kernela?

W dniu 12 maja 2010 08:09 użytkownik Arkadiusz Krysiak
<kubus___puchatek@wp.pl> napisał:
> Problem nie dotyczy sprzętu. Problem dotyczy kerneli 2.6.2x
> zainstalowałem niższe i wyższe i 2.6.30-2 jak i w 2.6.1x już nie
> wykazuje tego zachowania.
> Podłubałem na anglojęzycznych stronach i znalazłem podobny choć z
> jeszcze innym zachowaniem ale również w tym samym wywołaniu systemowym i
> dla tych samych kerneli.

Wersje kerneli roznia sie miedzy sobą znacznie jeśli chodzi o funkcje
zwiazane z czasem - np na wersjach 64bitowych gettimeofday() zajmuje
mniej czasu niz na 32bit . Jest na tej plaszczyznie kilka ulepszen w
stosunku do jadra ktore uzywasz (486 :) ) . Poszukalbym jeszcze
wlasnie w tym miejscu problemu.

pozdr.

--
Wojciech Ziniewicz