Re: Kernel 2.6.26-2-486 Błąd Kernela?

Problem nie dotyczy sprzętu. Problem dotyczy kerneli 2.6.2x
zainstalowałem niższe i wyższe i 2.6.30-2 jak i w 2.6.1x już nie
wykazuje tego zachowania.
Podłubałem na anglojęzycznych stronach i znalazłem podobny choć z
jeszcze innym zachowaniem ale również w tym samym wywołaniu systemowym i
dla tych samych kerneli.

zjawisko może przejść niezauważonej jeśli nie ma wielowątkowych
aplikacji wykorzystujących nagminnie opóźnienia czasowe. wyraźnie
niestabilność występuje gdy wiele wątków, procesów woła od kernela
usługę odczekania czasu.