Re: Debain Lenny 5.0 - problem z karta sieciowa intela

00:19.0 Ethernet controller: Intel Corporation 82578DM Gigabit Network
Connection (rev 05)

Niestety debian nie widzi jej, uruchomiłem do testów ubuntu live 9.10,
kernel tam to 2.6.31 i obie karty są widoczne.

W lennym dzieją się różne numery z kartami sieciowymi.
Skoro jest widoczna w dmesg i pod ubuntu to sprawdź co jest w /etc/udev/rules.d/70-persistent-net.rules
Najlepiej skasować, albo ręcznie poustawiać kolejność.
Ja walczyłem ostatnio po wymianie karty na inny egzemplarz.
Skasowałem  70-persistent-net.rules i po restarcie wszystko było ok.
Pozdrawiam.
Mariusz Ścibiorski