Re: [OT] Zlot Programistow i Entuzjastow Jezyka PHP. Jodlowy Dwor w GorachSwietokrzyskich.

Krzysztof Zubik pisze:
> Witam.
> Pragne tym razem powiedziec o zupelnie nowym spotkanmiu.
> Oto Zlot Programistow i Entuzjastow Jezyka PHP.
> Miejsce. Osrodek Wypoczynkowy Jodlowy Dwor w Hucie Szklanej.
>          Gory Swietokrzyskie. Tutaj rok temu mielismy Jesien Linuxowa.
> Termin. Od 21 do 23 maja 2010 r.
> O nim pod http://www.phpcon.pl
> Koszty od 230 do 411 zl. Wiecej pod powyzszym linkiem.
> Juz mozliwe sa zapisy. Zeby zapisac sie najpierw zalozyc konto.
>
> **************************************************************
>
> Wstepna agenda.

> [...]
Witam.
Przypominam o tym spotkaniu. Zapisy i oplaty
do konca kwietnia wiec juz neidlugo.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT
- albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod
prąd..
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243