Re: Propozycje zmian

W dniu 10 kwietnia 2010 00:00 użytkownik Krzysztof Zubik <kzubik@wp.pl> napisał:
Aleksander Kurczyk napisał.
> No dobra, to jest w gmailu, ale co z dodawaniem "odpowiedz do" do
> mailów przechodzących przez serwer listy??? Gdybym nie napisał w polu
> wyżej adresu listy, automatycznie odpowiedział bym tylko do ciebie.
> Jestem zapisany na kilka list i na każdej z nich, za wyjątkiem tej, po
> kliknięci odpowiedz, wiadomość jest automatycznie wysyłana do listy, a
> nie do autora ostatniego maila.
Witam.
Na tej liscie niestety trzeba klikac na odpowiedz do wszystkich i
dobrze tez recznie usunac adres nadawcy chyba bez tego niekiedy
odzywa sie politka antyspamowa wlasnych kont e-mail. To zagadnienie
juz bylo poruszane dawniej i niestety bez skutku.

Przepraszam, ze nie uzywam polskich znakow. Od ok 20 lat juz
przyzwyczailem sie do t.z.w polskawej metody rowneiz i dlatego, ze
bedac inwealida po przebytej Heine Medina mam m.in ogranmiczona
sprawnosc rak.
Z tego co mnie wiadomo netykiety pozwalaja na uzywanie metody polskawej.
Pozatym odchodzi tez i  problem z zestawem znakow.

Sory, niewiedziałem.

Ale wracając do tematu, ja korzystam ze standardowego klienta gmail, przez stronę www i w nim niestety za każdym razem muszę wpisywać adres listy. Niestety jest to bardzo irytujące, gdyż bardzo często zdaża mi się pisać do osoby która ostatnia wypowieedziała się w temacie. Przykładowo teraz odpowiedział bym do Krzysztofa Zubika.

P.S. Marcin Kasperski, napisałeś tylko do mnie, a nie do całej listy.

Aleksander Kurczyk