Re: Propozycje zmian

===== Dnia: piątek, 9 kwietnia 2010, Aleksander Kurczyk pisze:
> No dobra, to jest w gmailu, ale co z dodawaniem "odpowiedz do" do mailów
> przechodzących przez serwer listy??? Gdybym nie napisał w polu wyżej adresu
> listy, automatycznie odpowiedział bym tylko do ciebie. Jestem zapisany na
> kilka list i na każdej z nich, za wyjątkiem tej, po kliknięci odpowiedz,
> wiadomość jest automatycznie wysyłana do listy, a nie do autora ostatniego
> maila.

A ja właśnie w (KMailu) wcisnąłem po prostu 'odpowiedz' i mam w adresie od
razu 'debian-user-polish@lists.debian.org'... :)

To zalezy od klienta pocztowego, mutt i pine już tak nie działają... Ale
mogłyby, gdyby wykorzystywał informacje w nagłówkach. Wyrażnie są tam
informacje o tym, że list pochodzi z listy dyskusyjnej...

pzdr,
jmb