Kilka systemów w obrazach ISO lub IMG na PD

Witam,
Chciałbym zrobić z mojego PD instalator kilku systemów operacyjnych. Nie chciałbym jednak tworzyć oddzielnych partycji dla każdego z nich, więc pomyślałem aby upchać je do oddzielnych folderów albo obrazów (img lub iso). Czy jest taka możliwość aby zainstalować na PD jakiegoś bootloadera, który odpalał by system z obrazu, który znajdował by się na PD???

P.S. Już kiedyś pisałem tutaj w tej sprawie, jednak nic z tego nie wynikło.

Aleksander Kurczyk